Hiller Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Hej Jeg kan af en eller anden grund ikke loggein på min shop. Jeg har flere gange spurt efter en ny adgangskode, men stadig får jeg denne besked (employee does not exist, or bad password.) Hvad kan jeg gøre for at rette dette? Jeg har virkelig brug for hjælp! Hilsen Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Prøv at kigge i databasen (f.eks. med phpMyAdmin). I employee-tabellen kan du se, hvilke e-mail-adresser, der er tilmeldt. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Du kan også lave en ny admin ved at uploade vedhæftede i din admin-mappe. Derefter går du ind på www.domain.dk/newadmin.php og opretter en ny bruger. Husk at slette filen efter brug! Jeg har ikke testet, om den stadig virker i de nyeste versioner, men det vil jeg tro, den gør. newadmin.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted August 16, 2012 Author Share Posted August 16, 2012 Hej Kjeld Jeg kan godt se hvilken mail adresse der er tilmeldt og den kender jeg også, men om jeg spørger efter ny adgangskode eller bruger det gamle gør ingen forskel. Jeg har prøver at oprette en ny mail, men den springer bare tilbage til den gamle. Skal jeg måske slette den gamle?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted August 16, 2012 Author Share Posted August 16, 2012 Hej Prestafan1234 Jeg har været inden for at oprette en ny profil, men den vil ikke logge mig ind, hopper tilbage til den gamle mail som jeg har slettet. I URLen står der http://www.oliz.dk/admin123/login.php?redirect=index.php, har det noget at sige?? Jeg smed filen ind i admin-123 det virkede i hvertilfælde, ja det gjorde det så ikke. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Jeg smed filen ind i admin-123 det virkede i hvertilfælde, ja det gjorde det så ikke. ;-) Det er ikke nok at uploade filen newadmin.php til ../admin123 - du skal også køre/loade filen i din browser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Jeg er ikke helt med på hvad du mener med at jeg skal køre load filen;-/ Jeg gør som skrevet smider filen op i admin123 og danner dernæst en nyt login via www.oliz.dk/admin123/newadmin.php. Det der sker er så at når jeg så prøver login med min nye oplysninger springer den tilbage til de gamle login detaljer til trods for at de er slette fra employee tabellen. I'm lost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Ok Nu kommer jeg til at ligne et fjols. Jeg prøvede lige på en pcer og der virker det sgu, men hvorfor så ikke på min imac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts