fabfab Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 (edited) Hallo, Ik vroeg mij af of de vertaling naar NL van 1.4.8.3 ook gaat komen. Zit nu al een tijdje te kijken, maar bij de andere landen komt wel 1.4.8.3 te staan, maar bij nederland blijft de laatste 1.4.8.2. m.v.g. Fabian Edited August 23, 2012 by fabfab (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Gewoon die van de laatste pakken en even kijken welke veldjes er nog missen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Inderdaad zoals djkavaa zegt Daarbij: in versie 1.4.8.3 is alleen wat veranderd in de Authorize.net module t.o.v. versie 1.4.8.2, verder niets. Dus er zijn verder geen vertaalvelden aangepast o.i.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabfab Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Sorry voor mijn late reactie. Ben een paar dagen weg geweest. Bij mijn shop 1.4.8.3 word neit alles vertaald. Op bv de home page blijf ik engels zien en ook in de back office. Heb ik dan ergens iets fout gedaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 heb je in de backoffice bij mijn voorkeuren (bovenaan 4e van links) de juiste taal voor admin geselecteerd ? In je FO zie ik ook in NL , DE en EN , lijkt erop dat niet alles vertaald is ..zelf wat aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabfab Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Hoi, Dat is mijn andere website. Mijn nieuwe is : www.boot-tapijt.nl Hier ben ik nog volop mee bezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Hoi, Dat is mijn andere website. Mijn nieuwe is : www.boot-tapijt.nl Hier ben ik nog volop mee bezig In de backoffice zijn een aantal zaken die je zelf zal moeten vertalen. Het gaat dan vooral om de tabs. Dit kan je vertalen onder Employees-->Tabs. Verder kan het zijn dat de vertalingen van de backoffice niet helemaal compleet is. Een slordigheidje, maar de meesten vinden dat niet zo'n ramp. En je kan altijd zelf nog de vertalingen aanvullen/aanpassen. Verder zie ik op je website dat je niet de standaard theme gebruikt. Bijna alle themes van externe partijen worden niet geleverd met een Nederlandse vertaling. Dat zal je dus ook zelf moeten invullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts