Dantech Hobby Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Hejsa, Jeg har et større problem med linket til produkt billederne. Når jeg vil indsætte et produktbillede i beskrivelsen, så trykker jeg på "Indsæt/rediger billede", når jeg trykker på den, så kommer der en pop-up frem hvor jeg kan redigere eller indsætte et nyt billede. Og det er der det går galt, når jeg trykker på "Gennemse" knappen, så kommer der en ny pop-up frem hvor der står at siden ikke er tilgængelig. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med denne fejl?. På forhånd tak :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Måske rettighederne på img/p er forkerte? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dantech Hobby Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Og hvordan ændrer jeg dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Via FTP. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dantech Hobby Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Hej igen, Kunne du hjælpe mig igennem skridt for skridt, for jeg fatter virkelig ingenting. Har sat og kigget på det, men kan simpelthen ikke finde ud af det :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Via FTP skal du højreklikke på din /img mappe og sætte rettighederne til 644 (sæt flueben i rekursiv/recursive så den tager undermapper med). Det er ikke alle webhosts, der tillader du laver disse ændringer, så du må have fat i dem, hvis ændringerne ikke slår igennem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts