lasse78 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Hej alle, Jeg indstalleret nyt tema på min shop istedet for det indbyggede prestahop theme. Efter jeg har aktiveret themet, kan jeg godt se alle venstre "bloks", men intet til højre kan ses på shoppen selv om jeg har aktiveret mest solgte, paypal logo mm. enednu mere irriterende er at når man eks trykker på de forskellige varer, kategorier, handels betingerlser osv.... så er forsiden bare blank der er absolut intet der bliver vist.. nogen gode råd?? Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Det er svært at hjælpe uden et link til siden eller oplysninger om, hvilket theme, du har installeret. Har du fulgt installationsvejledningen til themet mht. flytning af moduler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse78 Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 der er ikke meget at komme efter på siden da den er helt tom efter jeg uoloaden dump filen i databasen, så måtte indstalle det hele på nyt. www.eroticjoy.dk men selve themet kan hentes her http://downloads.templatemonster.com/samples/free_free-prestashop-theme_sy6dv3anoyncw1if.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Virker siden med standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse78 Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 Ja siden virker helt fint med standard theme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Der er et eller andet galt med det theme - det fylder 105 MB som zip fil (så det gider jeg ikke lige hente ned og kigge på). Men du nævner, at du installerede testvarer - prøv at undlade dette, så det udelukkende er themet du installerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse78 Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 Test varene er lagt ind efter theme var indstalleret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Du må i gang med fejlsøgning på themet, eller tjekke det engelske forum, om andre har samme fejl og en løsning. Alternativt find et andet theme. At lede efter fejl i et theme andre har lavet, er som at lede efter en nål i en høstak, og det har de færreste lyst til at bruge deres fritid på (inkl. mig;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts