smasill Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Oftast fungerar bekräftelserna bra i min butik men så fort jag har ett erbjudande och får många kunder så slutar butiken att skicka ut bekräftelser till kunderna. Det är ju såklart mycket irriterande eftersom det är just då man har extra mycket att göra och kunderna kan då lägga dubbla ordrar eftersom de tror att orden inte gått igenom. Vad kan jag göra åt detta. Hade en gammal butik installerad (sedan maj 2011) men har uppgraderat till senaste versionen och tänkte att denna bugg nu skulle vara fixad. Någon som har samma problem och vet vad jag kan göra åt detta? Känns riktigt surt att ikväll få sitta och skicka ut ytterliga 60 manuella bekräftelser till kunder, ger inte trovärdighet till butiken heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasill Posted August 8, 2012 Author Share Posted August 8, 2012 Kan inte heller idag skicka meddelanden via back office till kunden :S det går inte fram till kunden får jag meddelande om. vad kan vara problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Har du kollat med supporten hos webbhotellet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Testa med att ändra porten till 2525. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts