Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 (edited) Efter at jeg har opgraderet til nyeste version af PS, virker søgning på varer med æøå ikke. Tegnsættet er sat til utf8. Hele indexet er genopbygget. Hvordan kan jeg løse det problem? Edited August 7, 2012 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Har du kigget på denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/1470[spam-filter]%C3%A6%C3%B8a-virker-ikke-i-s%C3%B8gefeltet/page__p__769519__hl__s%C3%B8gning__fromsearch__1#entry769519 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Det har jeg ikke. Men hvis det handler om den search.php, som ligger i roden, så ser den anderledes ud i 1.4.8.2. Og det der med cache og compile holder ikke. Det gælder også for en helt ny vare med ø i varenavnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Så er jeg blank :-( Er lige i gang med en større overførsel, så kan ikke tjekke min htaccess fil, men er der noget i den der omskriver søgning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Det er der ikke. Men nu prøvede jeg lige på en side, som jeg leger lidt med. Det er en 100% ren installation af 1.4.8.2. Uden nogen som helt tilfølelser. Og der virker det heller ikke.... Jeg tror jeg må på jagt i det engelske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Jeg er lige i gang med en installation af 1.4.8.3 - det er så 3. installation pga. problemer med rettigheder, men.... når jeg får den op at køre, tjekker jeg lige den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Ja, og i mellemtiden opdagede jeg jo, at der var en side 2 på den du henviste til. I den er der et link til en search.php i Classes. Den downloade jeg, uploadede, genopbyggede index, og så virkede det. Det kunne sgu engang imellem være rart, hvis folk ville skrive hvor den search.php ligger. For sådan en kan ligge mange steder. (Surt opstød) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Så vil jeg læse tråden igen også - for i nyeste version virker det heller ikke (men det virker på ord med å - underligt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Det vil jeg så prøve også fordi min virker heller ikke med æ ø å Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts