[email protected] Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 När det kommer nya ordrar i min webshop så blir det samma följesedel, förstår inte riktigt varför. länken som visas är .../pdf.php?id_delivery=11111 Det är samma länk på allesammans, vilket gör att detta kopplas till en och samma följesedel. Kollat in i databasen och Auto Increment är påsatt där... Däremot när jag klickar i BO på Order - Delivery Slips - Så kan jag inte ändra värdena här. Idag står det Prefix: LEV, och Nummer nedan är: 11111 Det är rätt frustrerande, är det någon koppling i databasen som inte hänger med eller är det något i PDF.PHP som är galet? //Fredric Saluboden.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 Verkar som jag fått igång att den börjar räkna igen. Felaktiga filrättigheter verkade problemet vara. Däremot så kan jag inte ändra Prefix för antingen Följesedel eller faktura i BO. Någon som vet varför? Samt jag kan inte ändra nummerserie på följesedel... //Fredric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts