GvW Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Ben bezig met inrichting webshop, plaats artikel in winkelwagen, nog niet ingelogd, kijk in winkelwagen, zie mijn bestelde product, zie mijn vervoerder en als extra een blok met 'Bereken uw verzendkosten & Btw' + land + postcode ???? Waar komt dit vandaan en waar kan ik dit uitschakelen. Heeft iemand dit ooit eerder gezien? Kijk op http://www.easyrolodex.nl/webshop/ Plaats iets in de winkelwagen en daarna klik op Winkelwagen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Modules? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Dit komt omdat je het vergelijken van vervoerders aan hebt staan. Dit kun je ergens instellen bij de opties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvW Posted August 6, 2012 Author Share Posted August 6, 2012 Yep, het was idd bij de Modules 'Verzendberekening v1.1' , deze stond al aan blijkbaar en helemaal overheen gekeken, bedankt maar weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Zou je dan [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts