Alexanderleo Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Jeg har det problem at jeg ikke kan vælge leveringsmåde, når man skal til at betale. I får lige nogle skærmbilleder her: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Beregning af forsendelse står til vægt, men du har oprettet et pris interval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Jeg får stadigvæk fejlen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Rediger på den side, du har vedhæftet som skærmdump 1 - her skal du sikre dig, at der er valgt den korrekte zone for forsendelsesmåden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Zonen står på Danmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Jeg har lige tjekket op på det. Problemet er at den ikke dukker op, når man er gæst. Forsendelsensmåden virker kun, når man er logget ind. VEd i hvorfor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Jeg kan fint se Post Danmark uden at logge på (dog står fragten til 0 kr. sikkert pga. manglende vægt/og eller vægtintervaller). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts