ivo2652 Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 (edited) Beste, Ik gebruik momenteel een module die mij de mogelijkheid geeft om een extra block toe te voegen aan mijn webwinkel. In dit block kan ik een afbeelding plaatsen. Het ziet er gelijk heel erg netjes uit. Helaas moet ik nog een block toevoegen met een afbeelding. Wie kent er nog een variant op de module die ik al heb sotewsadds Of weet iemand misschien hoe ik deze module kan verdubbelden in mijn webwinkel. De naam veranderen van de map in bijvoorbeeld sotewsadds2 werkt niet namelijk. Misschien weet iemand een andere variant op deze module. (je kunt namelijk niet met sotewsadds 2x in de rechter kolom een afbeelding plaatsen) Bij voorbaat dank Mvg. Ivo Edited August 1, 2012 by ITsupply_NL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Je moet de PHP en de TPL file even openen en dan alles van modulenaam naar modulenaam2 veranderen. Dus "blocktext" naar "blocktext2" en de files dus ook "blocktext2.php" en "blocktext2.tpl" Alles in die file moet je dus veranderen naar 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo2652 Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Helemaal top! Werkt inderdaad. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Zou je in de titel van je start post even [solved] neer willen zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakdiervoeding Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Hallo dit lukt bij mij niet Nog andere mogelijk heden. Of wil je mij dit zip bestand doorsturen. gr leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts