GvW Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Wie heeft er ervaring met de diverse betaalmethodes in PS. Ik heb nu Paypal geactiveerd, werkt wel, echter zou ik graag iDeal er bij willen hebben. Alleen iDeal is gezien de kosten (zakelijke bankrekening e.d. + maandelijkse fees) geen optie op dit moment. Dus op zoek naar alles binnen 1 pakket. Wie heeft er bijvoorbeeld ervaring met Moneybookers (Engels) of Ogone (Nederlands). Deze hebben beide wel iDeal al geintegreerd namelijk. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Ik Gebruik zelf veel Sisow bij mijn klanten en werkt erg goed. Hierbij is alleen een Fee van elke geslaagde transactie en een fee om het bedrag weer over te maken naar jou rekening. Het bedrag wordt dus even op een tussen rekening gezet zodat als je een terug boeking moet doen je dit meteen van uit sisow kunt doen en niet zelf hoeft te klooien. Sisow ideal kun je makkelijk instellen met de ideal configurator. Als je nog meer hulp nodig hebt kun je me een DM sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 (edited) Hier ook goede ervaring met Sisow en hun module https://www.sisow.nl/ een zakelijke rekening is niet altijd nodig (niet voor Ideal bij Sisow) , maar in jou geval misschien wel. Edited July 31, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Licht net aan wat je wil. Je kan het ook gewoon naar je persoonlijke doen. Het voordeel van deze service providers is dus dat het op een tussen rekening wordt gestort en je zelf bepaald wanneer het naar jou rekening komt en het maakt dan niet uit welke rekening, of deze nou persoonlijk of zakelijk is maakt niks uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Overigens kun je een subid ingeven ,, dus staat je bankrekening op naam van Jansen, kun je als subid bv ; mijnwinkelnaam ingeven , dit krijgt de klant dan te zien op zijn afrekening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Klopt inderdaad, die mogelijkheid heb je ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvW Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 (edited) Ok, bedankt voor jullie input, ik zie dat nieuwand reageert op moneybookers of ogone. Ik denk dat ik voor Sisow ga en dan alleen de iDeal, de paypal van sisow is wat aan de dure kant vindt ik, als ik de tarieven bekijk zie ik het volgende: Sisow: PayPal € 0,60 per transactie en 3,4% variabel per geslaagde transactie (BTW vrij). Paypal wordt in de komende tijd stapsgewijs ingebouwd in plugins; Paypal zelf: 1,5% t/m 3,4% + €0,35 EUR Dus ik denk dat ik mijn Paypal account dan maar toevoeg en niet Paypal van sisow Edited August 3, 2012 by GvW (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Ik heb Paypal bij klanten ook gewoon via paypal lopen en alleen ideal via Sisow Link to comment Share on other sites More sharing options...
GvW Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 Aha, dus mijn gedachtengang was hetzelfde, bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Paypal is wat aan de dure kant............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts