Alexanderleo Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Jeg har det problem med at jeg har nogle lange varetitler. Det resulterer i at det stopper i midten af varetitlen og så kommer der .... simpelthen fordi der er for mange tegn. Jeg ville gerne have at det kunne forsætte lige nedenunder, men det gør den ikker. Der er ellers massere af plads. Kan jeg ændre i noget så den kan gøre det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 http://www.prestasho...ukt-overskrift/ Husk at slette cache efter rettelser i .tpl filer - se skærmdump, skal rettes tilbage igen, når du er færdig med rettelser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 (edited) Mange tak EDIT: Jeg kan ikke se billedet.. Edited July 30, 2012 by Pronavilla (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Hvor har vi product-list.tpl lokaliseret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 .tpl filer findes i din thememappe - og nogle af dem under modules afhængig af, hvad man skal rette og afhængig af version du bruger. Men start under din theme-mappe Hvis du ikke kan se billedet så prøv at hive det op i adresselinien i browseren eller prøv evt. i Firefox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Mange tak for hjælpen. Er det muligt at du kan hjælpe mig med mine andre problemer med PayPal, og det domæne navn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hvis jeg får tid ja - jeg er her på frivillig basis som alle andre - og det er, som du nok kan se en meget lille skare, der bidrager her i forum. Jeg sælger hjælp til PrestaShop til folk som betaler for det. Så jeg prioriterer jo altså lidt... PayPal er jeg modstander af, jeg mener ikke, det er et godt grundlag for en dansk webshop - der findes andre alternativer og danskerne er slet ikke klar til 100% paypal. Og jeg har mange andre holdninger til det mange nye webshopejere tror man kan - nemlig "start din webshop for 0 kr. med OpenSource software" (som ikke holder en dyt uden andres hjælp) og som jeg ikke vil ødelægge denne tråd med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts