A70244 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 (edited) Jeg er meget ny i denne verden men er gået igang med at lave en shop eDive.dk. Alt har virket fint, men pludseligt virker kunde log ind ikke. Får fejlen "vi beklager, men web-adressen du indtastede er ikke længere tilgængelig" som om siden er væk. Jeg har ikke slettet noget så forstår det ikke Edited July 29, 2012 by A70244 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Har du mon slået brugervenlige URLs til siden du sidst testede kundelogin? Nogle gange har PrestaShop problemer med at finde CMS-siderne efter man aktiverer SEO-venlige URLs. Som oftest hjælper det at generere .htaccess filen igen - BO, Tools, Generators Link to comment Share on other sites More sharing options...
A70244 Posted July 28, 2012 Author Share Posted July 28, 2012 Tusind tak for hurtig svar og du havde helt ret. Det virker igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Det var så lidt :-) husk at rette dit indlæg til løst, se her hvordan. Så hjælper du andre, der har samme problem - det er meget nemmere at overskue forum, når man kan skimme efter indlæg, der er løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A70244 Posted July 29, 2012 Author Share Posted July 29, 2012 Må sige jeg virkelig er overrasket over man kan få så hurtig og venlig hjælp på dette forum! TAK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts