need4speed Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Kender til en del open source shops, men kan i anbefale Prestashop?Synes det virker rigtig lækkert, hurtigt og flot Men de er kommet så langt med udviklingen, at det kan fungere med dankortbetaling osv? og ikke har for mange fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Jeg bruger det aktivt til min webshop. Jeg har dankortbetaling via ePay og det hele fungerer ganske fortrinligt. Der er et par småting rundtomkring, men det er noget der løbende forbedres.www.photogadget.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted April 28, 2009 Author Share Posted April 28, 2009 Okay lyder rigtig nice Er der også et indbygget CMS ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Ja der er også CMS omend det ikke er meget andet end undersider der kan fyldes tekst i. Siderne kan anvendes i andre moduler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted April 28, 2009 Author Share Posted April 28, 2009 Jamen det er også fint, det er jo begrænset hvor mange sider en shop skal have udover siderne med produkterne.Tak for svarene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts