kitzuchi Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Skulle lägga in lite produkter men ser att kategorierna helt plötsligt försvunnit. Tittade in hemsidan och där var även allt borta. Testade att göra en ny kategori men det funkar inte. Jag kan absolut nada om sånt här då jag har en kompis som har fixat och hjälpt mej med allt. Så vad gör jag? (Har ej kontakt med denna person längre) Har haft shopen i 1½ år och helt plötsligt så bara försvinner allt som om någon tagit bort. Shopen hittar ni här: www.mewana.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari_anne Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 (edited) Nu har jag panik. Igår kväll funkade allt och jag var nästan klar med min shop men i morse var alla kategorier borta och jag har ingen aning om vad som hänt under natten. det går inte att lägga till nån ny kategori heller för det visar att kategorin är inaktiverad och när jag försöker aktivera den får jaupp en text som säger: Misslyckades med att uppdatera status. Nån som kan hjälpa mig? Produkterna finns kvar i katalogen men de är inte länkade till nån kategori. Har jobbat nästan dygnet runt i 3 veckor så det är verkligen akut nu då jag planerade öppna shopen om några dagar. Här är shopen: excellent-health-beauty.com Edited May 6, 2015 by Mari_anne (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari_anne Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 När jag försöker lägga till en produkt så går det intet utan jag får ett felmeddelande som säger: 2 fel Produkten måste finnas i minst en kategori. Produkten måste vara i den förvalda kategorin Bildspelet på framsidan är också borta??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari_anne Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Har ingen aning om hur jag gjorde men det löste sig på nåt sätt. Återkommer om det blir problem igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts