diondp Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 (edited) Hejsa, min prestashop sender fint vedhæftede faktura når en kunde gennemfører en ordre på shoppen... men jeg ønsker at få det således at fakturaen også sendes når jeg opdatere til en specifik status... jeg har fluebenet send mail til kunde og tillad kunde at se / hent faktura, men den bliver ikke vedhæftet :-( hvordan gøres det ? Edited July 19, 2012 by diondp (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Fakturaen i PDF-format vedhæftes, når ordren gennemføres. Dvs. når metoden validateOrder() i klassen PaymentModule kaldes. Dette sker kun én gang, så umiddelbart kan du ikke få fakturaen sendt med, når du efterfølgende ændrer status. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 Hvilket faktisk er ret irriterende, det kunne være lækkert at kunne gensende hele ordrebekræftelsen. Nogen gange har en kunde måske skrevet en forkert email adresse eller lignende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 jeg fandt løsningen, der var en som havde lavet et modul til netop dette: http://btcdev.net/2011/11/22/mail-attachment-order/ kostede 10 EUR. det virker perfekt i min PS 1.4.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts