Studio1one Posted July 11, 2012 Share Posted July 11, 2012 Hallo alla prestashop freaks ;-) någon mer än jag som har problem med både klarna och payson i senaste versionen ? och någon som kommit upp med någon lösning för detta? Butiken i övrigt är färdig för att gå live, men kan va bra (sägs det) att ha en fungerande betalfunktion också ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnafredrik Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Hej! I skrivande stund har vi inte testat/verifierat Klarnamodulen för 1.4.8.2. Vi har stöd upp till 1.4.7.0. Du kan se vilken version vi stöder på http://integration.klarna.com/en/modules/prestashop mvh Fredrik Lennström Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalollo Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Har mejlat till Payson idag för att förhoppningsvis få hjälp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johank Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 klarna som ska vara ledande i betalningsdjungeln i sverige.. Pinsamt att ni inte kan ordna snabbare modulsläpp.. har ni inte råd så ta då betalt för modulen.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
backvagen Posted October 5, 2012 Share Posted October 5, 2012 Klarna kommer inte utveckla någon modul för 1.4.8.2 då de satsar på 1.5 enligt killen jag pratade med på Klarna integration. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolandE Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Någon som fått Klarna att funka med 1.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
backvagen Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Klarna är inte färdiga med sin integration till 1.5 än. Han jag pratade med sa att de skulle bli klara under oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolandE Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Klarna är inte färdiga med sin integration till 1.5 än. Han jag pratade med sa att de skulle bli klara under oktober. Ofan typiskt, tack för infot! Fel tid att gå över till prestashop mao, såg bara texten i getting started att Klarna var "integrated" och blev lite fundersam när jag inte fick det att funka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts