MartinH Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Jeg er ved at være godt stolt af min side men kæmper lige med det sidste. Jeg har oversat det meste i translations, men se nu følgende som ikke er "oversat" selvom alt er ændret i filen. Tilføj kurv - hedder nu Add to cart på forsiden. Det gjorde den ikke tidligere Kontakt os i footer - hedder nu contact us. Det gjorde den ikke tidligere Log ind knap i top - hedder nu sign in. Kan kun finde "baggrundsbilledet" til knappen, ikke teksten. Små detaljer, men ret så irriterende. Har prøvet CMS blok, CMS under tools, translations og ingen af stederne kan jeg finde og rette ovenstående. Kan du hjælpe? Ved ikke om jeg må poste min side her, så spørg endelig hvis du vil have et link tilsendt. Venlig hilsen MartinH. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 7, 2012 Share Posted July 7, 2012 Hvilken version af PrestaShop benytter du? Virker oversættelserne, hvis du skifter til standard theme? Du er velkommen til at angive et link. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinH Posted July 7, 2012 Author Share Posted July 7, 2012 (edited) Hej Kjeld Hvis jeg skifter tilbage til std theme er al oversættelse korrekt som det skal være, så jeg tænker det er i det nye tema jeg mangler at finde de sidste oversættelser, men problemet er hvor henne. Bruger den nyeste prestashop version: PrestaShop version: 1.4.7.0 Serverinformation: Linux #1 SMP Sun May 6 04:00:17 UTC 2012 x86_64 Server software version: Apache PHP version: 5.3.3-7+squeeze13 MySQL version: 5.1.63-0+squeeze1 www.mobilværkstedet.dk På forhånd tak Venlig hilsen MartinH. Edited July 7, 2012 by MartinH (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted July 7, 2012 Share Posted July 7, 2012 Hej Martin, Jeg skrev en PM og tilbød at hjælpe. Det er høfligt at svare... /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinH Posted July 7, 2012 Author Share Posted July 7, 2012 Hej Martin, Jeg skrev en PM og tilbød at hjælpe. Det er høfligt at svare... /Nick Hej Nick Har skam svaret dig for ca. 1½ time siden? //Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts