m k Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Jeg har netop opsat Quickpay betalingsmodul på min webshop. Quickpays egen manager giver mulighed for at capture beløb direkte, men jeg vil selvfølgelig gerne undgå at skulle tjekke både Quickpay og PS. Hvordan fungerer direkte capture i Prestashop? Jeg kan læse mig lidt til at det kræver noget API, hvis man skal kunne hæve beløb fra B/0? Jeg kan ikke helt gennemskue hvad det går ud på. Da jeg mener at have svaret PSP-integration i NETS ansøgningen, tør jeg heller ikke helt slå API til Selve Quickpay modulet til PS gav også mulighed for at hæve beløbet direkte, men man hæver det vel først når man afsender ordren og ikke når den bliver afgivet? Nogen der kan kaste lidt lys over dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Hvis du går ind under en ordre der er betalt med Quickpay, er der ovre i højre side en quickpay tab hvor du kan se en ip der er blokeret af Quickpay.. Denne IP copy+paste du over i din Quickpay manager under API adgang.. Så skulle du gerne kunne capture direkte i BO på din Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 Hvis boxen ikke er på ordre siden så er det fordi du ikke har checked af under config af modulet at du gerne vil bruge API funktionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts