NickKK Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Hej alle, http://addons.prestashop.com/en/administration-tools/5496-autoupgrade.html lyder jo besnærende. Jeg kører en god, gammel 1.4.4.0 og vil mægtig gerne opdatere til nyere version, men frygter at det hele ramler. Har I prøvet denne øvelse? Jeg synes, at der ofte er meldinger rundt omkring, som lyder til at det giver folk grå hår på hovedet... På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 (edited) Hvis du ellers sørger for backup af alle filer i shoppen og database, er det da bare at kaste dig ud i det:-) Så kan du jo altid rulle tilbage... Jeg kører samme version som dig, men opgraderer først når version 1.5 har kørt stabilt i ½ års tid eller mere:-) (gider ikke alle de mellemliggende releases i tide og utide, fordi der er fejl). P.S. Modulet blev faktisk en integreret del af version 1.4.5.1, så det har eksisteret i et års tid. Edited June 27, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 (edited) Nå, OK, jeg troede bare at det måske fungerede en smule bedre end den indbyggede version, som det forlyder ikke fungerer særlig godt... Tak for meldingen - jeg er helt enig i betragtningerne om 1.5. Edited June 28, 2012 by NickKK (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 (edited) Jeg har brugt 1-click-Upgrade v0.7.3 til at opgradere fra 1.4.4.0 til 1.4.9.0 her i aften, og det fungerede fint. Der var umiddelbart kun én ting, som skulle rettes efter opgraderingen, så det er meget lettere at opgradere på denne måde end at gøre det manuelt. Edited September 15, 2012 by elund (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Jeg har brugt det til at opgradere fra 1.3.6.0 til 1.4.9.0 og jeg må sige at det virkede som det skulle helt uden problemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Uha.. Skælver næsten ved tanken omkring alle de core ændringer jeg har lavet.. Men skal jo opdatere på et tidspunkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts