kasp992a Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Hej. Jeg har nu købt et template (er ny indenfor prestashop), men ved ikke hvordan jeg sætter det ind. Jeg har webhotel ved meebox.net som bruger cpanel. Jeg har prøvet theme installer men det duer ikke. Der er fejl når jeg uploader templatet. Hvad gør jeg? Er der evt. nogle der vil gøre det for mig? Mvh Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Hvilke fejl? Vi kan desværre ikke se din skærm Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasp992a Posted June 26, 2012 Author Share Posted June 26, 2012 Hej. Vil du ikke gøre det for mig? så sender jeg dig zipfilen, hvis du kontakter mig på [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 Har du ikke købt support til installationen? Det kan man hos Templatemonster, og det er anbefærdelsesværdigt, hvis man ikke har erfaring med PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts