Alexanderleo Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Jeg har nu prøvet over 5 forskellige måder at slette mit bannerlogo på. Jeg vil gerne have det helt fjernet. Jeg har prøvet at ændre i header text filen, men det dur ikke. Jeg har prøvet at slette logo.png filen, men det hjalp heller ikke. Jeg håber i ligger inde med en løsning på mit problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Clear din cache eller slå force compile til - så skulle det gerne forsvinde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted June 24, 2012 Author Share Posted June 24, 2012 Det virkede kun på et af mine themes, men det virker ikke på standard temaet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 (edited) Har du også slettet cache i din browser? (eller prøvet fra en anden computer) Ellers skal vi nok se et link - det er svært at lave fjernsupport, uden at se kilden:-) Edited June 25, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 Problemet er at min side ikke er åben nu, så jeg har kun gjort min IP tilladt til at tilgå serveren. Vi kan måske aftale en tid i morgen hvor jeg kan åbne den i en time, og så kan du se på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts