jombo66 Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 (edited) Hvordan fjerner man den sorte streg på tværs af siden, lige før footer, i PS thema du kan se stregen på billiggro.dk Med de bedste ønsker om en god dag /jesper Edited June 23, 2012 by jombo66 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Hej Det er en streg, der sidder på billedet ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jombo66 Posted June 23, 2012 Author Share Posted June 23, 2012 Det er nu den lille streg der ligger lige over billede jeg tænker på ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 (edited) Det var fordi du skrev den sorte streg - stregen ovenover er grøn;-) Du skal rette i /themes/prestashop/css/global.css EDIT: nu kan man igen ikke vedhæfte billeder i forum. Det er linie 761 hvor du skal fjerne linien border-top Edited June 23, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jombo66 Posted June 23, 2012 Author Share Posted June 23, 2012 nu sidder jeg i cPanel File Manager.. og den viser desværre ikke hvilke linie nr. man er på :-( kender du et program, jeg kan installer på min mac, som du vil anbefale ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Jeg kender ikke lige nogle programmer til Mac. Men hent filen via FTP og rediger den i en editor. Måske findes der en pendant til notepad++ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jombo66 Posted June 23, 2012 Author Share Posted June 23, 2012 Nå det lykkes og finde den :-) og væk var den .... Jubii og tak for hjælpen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts