2thepoint Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Hoe kan je zelf de volgorde in de menu's bepalen ? bv categorie, ik wil ze graag zelf in een bepaalde volgorde plaatsen.grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 zet voor iedere catogorie naam een cijfer van hoe u de volgorde wenstvoorbeeld: 01.categorienaam02.categorienaamect. ...wel nummeren met 01, 02, ect...MvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 door te prutsen had ik per abuis de categorie module gewist , heb ze terug gezet maar mijn categorieen wordennu niet meer weergegeven.grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 staat die nog in de positie bepaling?Administratiegedeelte >> Modules >> PositionsmvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 ja die staat er terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 ok ze zijn terug .grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 23, 2009 Author Share Posted April 23, 2009 waar staat de pick up in store instelling ? en dus ook pay in store want er komt steeds de overschrijving als ik een bestelling wil afronden.grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Pick up in Store is een Verzendoptie, je hebt de Cash at Pickup module nodig als betaaloptie.Weet wel dat je deze default niet kan scheiden dus iemand kan kiezen voor versturen en dan Cash at Pickup.De module Cash at Pickup en de oplossing voor het tweede vindt je hier: www.prestashopforums.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 23, 2009 Author Share Posted April 23, 2009 die module heb ik dus gevonden en is precies wat ik wou .dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 kan de volgorde van het informatie block ook naar eigen keuze gerangschikt worden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 Pick up in Store is een Verzendoptie, je hebt de Cash at Pickup module nodig als betaaloptie.Weet wel dat je deze default niet kan scheiden dus iemand kan kiezen voor versturen en dan Cash at Pickup.De module Cash at Pickup en de oplossing voor het tweede vindt je hier: www.prestashopforums.nl hoe kan je het aanpassen dat de module de factuur niet direct aanmaakt maar dat deze later zelf kan worden bevestigdals de klant betaald heeft en wel degelijk zijn bestelling is komen oppikken , want de meeste van onze klanten nemen geen factuur alleen de zelfstandige , anders is het continue creditnota's maken.mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts