oebiedoebie Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Hallo hallo, Ik zit al enkele dagen met 2 probleempjes en ik weet het niet meer. Ik wil graag wat vertalen maar als ik op het vlaggetje klik krijg ik een foutmelding dat dit niet kan ivm met de instellingen van mijn provider. Nu wil ik dit handmatig doen. Kan dit?? En als ik een kvk nummer invul bij tools / stores en dan de winkel worden deze niet zichtbaar. Ook niet als ik de invul bij preferences / contact information. Moet ik dit ergens instellen? Alvast bedankt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Wat voor PS versie gebruik je? En wat is de foutmelding die je krijgt nadat je op het Nederlandse vlaggetje hebt geklikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oebiedoebie Posted June 22, 2012 Author Share Posted June 22, 2012 (edited) Versie: PrestaShop™ 1.4.7.0 Foutmelding: Waarschuwing, uw hosting provider gebruikt voor PHP de suhosin patch, deze beperkt het maximaal aantal te verzenden velden in een formulier tot een bepaalde limiet: 1000 voor suhosin.post.max_vars. 1000 voor suhosin.request.max_vars. Vraag uw hosting provider om de suhosin post en request limiet ter verhogen tot 4884 minimaal. of wijzig het taalbestand handmatig. Edited June 22, 2012 by oebiedoebie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 (edited) @oebiedoebie Je zou dit kunnen proberen: Maak een file "php.ini" in je admin directory. Voeg deze code in "php.ini" die je net gemaakt hebt: suhosin.request.max_vars = 5000 suhosin.post.max_vars = 5000 suhosin.get.max_vars = 5000 suhosin.cookie.max_vars = 5000 Als dit niet werkt kun je nog bij je provider informeren, maar meestal staan ze de verhoging van de limieten niet toe vanwege veiligheidsredenen. Een andere manier is al je modules uitschakelen en een voor een de modules weer inschakelen, vertalen en weer uitschakelen en de volgende module inschakelen. Edited June 23, 2012 by Telesight (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Of zet dit in he .htaccess php_value max_input_vars 5000 werkt niet altijd, afh. va je provider, anders vraag die om advies Link to comment Share on other sites More sharing options...
oebiedoebie Posted June 24, 2012 Author Share Posted June 24, 2012 Dit werkt helaas niet. Ik heb contact gehad met mijn provider maar die wijzigen dit niet ivm met veiligheidsreden. Maar dit moet toch ook handmatig kunnen. Weet iemand hoe dit moet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 (edited) @oebiedoebie Wat versta je onder handmatig? Je kunt op je server bijvoorbeeld de admin.php "handmatig" aanpassen, echter nieuwe vertalingen kun je niet maken omdat ze niet getoond worden ... Je zult in je winkelachterkant moeten wezen voor de vertaling van Engels naar Nederlands, in de winkelachterkant zie je wel de Engelse tekst. Je kunt ook nog per module vertalen zoals ik heb aangegeven. Edited June 24, 2012 by Telesight (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Ik zou zo snel mogelijk een andere provider kiezen. Handmatig kun je dit niet aanpassen, dit zal op de server moeten gebeuren, zolang je hier de rechten niet voor hebt kun je in foute niets met prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Meerdere hosting providers leggen deze limiet, ik heb bij de een er wel last van en de ander niet. Prestashop zal hier op in moeten spelen want steeds meer mensen krijgen er last van. Het hele vertaalgedeelte moeten ze trouwens bij Prestashop aanpakken zodat er makkelijker een centraal Nederlands taalpakket beschikbaar komt. Het huidige officiele vertaalsysteem is niet bepaalt handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Klop de providers leggen het bij de software maker neer , en gelijk hebben ze ivm risico's Overigens is het al een stuk beter doordat nu alleen de geïnstalleerde modules meegenomen worden in de vertaling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts