Tenvelkej Posted June 21, 2012 Share Posted June 21, 2012 Čau lidi po delší odmlce bych chtěl udělat sraz lidí, kteří se Prestě věnují. Co vy na to DAl bych to Brno nebo Praha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKCRABBIT Posted June 21, 2012 Share Posted June 21, 2012 Už jsem ho kdysi chtěl pořádat, ale nějak to vyšumělo... ale aspoň další příležitost, aby mi tu pár lidí otočilo bacardi s colou... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
XM4N Posted June 21, 2012 Share Posted June 21, 2012 ok, čas, místo a město? preferuju Pragl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenduleen Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Čau lidi po delší odmlce bych chtěl udělat sraz lidí, kteří se Prestě věnují. Co vy na to DAl bych to Brno nebo Praha. Já bych byl určitě pro Brno. Jsem sice úplný začátečník (PS mam cca 3měsíce) tak bych spíš hltal informace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenduleen Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Už jsem ho kdysi chtěl pořádat, ale nějak to vyšumělo... ale aspoň další příležitost, aby mi tu pár lidí otočilo bacardi s colou... Carramba, chápu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tenvelkej Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 opravdu mě mrzí jedna věc že se ozvali zatím ty nejvernější co to tu "vedou a dělají" jen doufam že se to rozhoupe a ten sraz udeláme Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Já vidím spíš problém v načasování. Je léto, každý už myslí na dovolenou. Společenský akce mají větší šanci na podzim a v zimě. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKCRABBIT Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Já se rád vyleju za každýho počasí 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...