Studio1one Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 Har problem när jag laddar upp alla 4 klarna modulerna genom FTP, det verkar som dessa på något sätt blockerar hela Modules biten i BO. Man kommer inte åt några moduler alls. Någon som har några tips vad som kan blockera detta? Tacksam för snabb respons! Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnafredrik Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hej! Vår modul är ännu inte testad för Version 1.4.8.2 av oss på Klarna. Du kan se vilka version vi har testat och verifierat funktionen på här: http://integration.klarna.com/en/modules/prestashop I skrivande stund är det 1.4.7.0 som är den senaste versionen vi stödjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Så du har ingen aning om varför dessa blockerar PS? När jag laddar in nån av dessa moduler så kommer man inte åt Modules biten över huvudtaget. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnafredrik Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 (edited) Jag kan kolla med teknikerna, men tyvärr riskerar svaret att bli samma. Återkommer. Edit, Nu har jag kollat och det är tyvärr som jag befarade. Eftersom de inte har testat så kan de heller inte svara. Beklagar detta och kan bara be dig vänta. Edited June 19, 2012 by klarnafredrik (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts