Prestawise Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Hej folkens Her kommer lige et lille tip, som kan hjælpe dig med at sælge mere i din onlineshop. Du kan få Morten Vadskær's e-bog "Konvertingskarma" ganske gratis oveni handlen hvis du vælger at blive PLUS medlem på Amino.dk det koster kun 99 kr. (eks moms) og selve bogen koster 995 kr. normalt! Skynd dig - for tilbudet gælder garanteret ikke særlig længe! Jeg har selvfølgelig selv benyttet mig af tilbudet, da konvertingsoptimering er en af mine store interesser og gælder mig til at komme igang med Morten's e-bog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted July 1, 2012 Author Share Posted July 1, 2012 (edited) Til information til dem der endnu ikke har benyttet dette fantastiske tilbud, eller ikke har set min tråd. Jeg så at tilbuddet stadig var aktivt på Amino.dk - Skynd jer at få fingeren i Morten's bog! Han konverterer med 9%!!! i hans kondomshop. Edited July 1, 2012 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts