Thebutik85 Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Hej, Jeg har købt en template fra Prestashop.com, og vil installere den. Jeg har læst vejledningen og der står at man skal importere templaten gennem backoffice, det har jeg så prøvet at gøre men jeg får en fejlmeddelelse..den siger ERROR TO UNZIP THE FILE.. efter have download'ed den 100%.. Er der nogen som ved hvad fejlen skyldes, og kan hjælpe ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebutik85 Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Er der ingen som kan hjælpe?? Jeg får altid denne meddelelse : Error during zip extraction når jeg har jeg download'et zip filen. hvordan løser jeg problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Løsningen er at udpakke zipfilen lokalt og uploade via FTP i stedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebutik85 Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Det har jeg også prøvet , men det virker stadig ikke. Det kan også være at det er mig som gør det forkert. Jeg har prøvet andre gratis templates, og de virker uden problemer. Både fra backoffice, men også via FTP. Men den template som jeg netop har købt kan jeg ikke få til at virke.. Nogen ideer om hvad fejlen kan skyldes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Visse themes skal installeres via modulet Import/export a theme. Har du prøvet det? /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebutik85 Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Hej Prestadyr. Det er nemlig det jeg har prøvet.. Den virker ikke via import/eksport modulet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thebutik85 Posted June 15, 2012 Author Share Posted June 15, 2012 Jeg først prøvet med backoffice , hvor jeg prøvede at installere templaten, men fik en fejlmeddelelse. Har prøvet 5-6 gange men stadig samme fejl.. Derefter har jeg prøvet via FTP, hvor jeg lagt mappen med Theme under Themes, og mappen Module under Modules.. Ved ikke hvor config skal sættes ind henne.. Men får stadig fejl.. Jeg håber virkelig at der er en som kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OperationIT Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Kan da hjælpe med det jeg ved der er 3 mapper - img, modules og themes Det skal uploadedes med din FTP klient. Bagefter går du ind i Backoffice og Preferences og så Appearance. Lidt nede af siden kan du vælge dit nye themes... Der hvor det så kiksede for mig, var at man skal lige enable og disable nogle få moduler. Dette kan du læse i dokumentationen med det themes du har hentet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts