[email protected] Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Jag installerade för ett tag sedan temat matrice på mina prestashop installation (1.4.8.2) med stor hjälp av en person på detta forum. Stort tack! Allting verkade frid och fröjd tills jag satt mig vid en PC och kollade på sidan med Internet Explorer där det blir konstiga layoutfel. t.ex. Förstasidan, där flyter modulen homefeatured ut över hela sidan, inte alls som i Chrome, Safari, Firefox etc. Om man klickar på en artikel så blir sidan extremt konstigt där med. Ta gärna en titt på www.saluboden.se återkoppla gärna era synpunkter, alla förslag är välkomna. Just nu så tappar jag kunder som arbetar med PC. Tack på förhand! //Fredric Saluboden.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Supermärkligt problem! Har på rak arm ingen lösning eller idéer om hur man lättast identifierar felet. Ingen annan som sett detta för eller sitter inne med någon möjlig lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eupa Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 (edited) Look http://www.prestasho...294#entry851294 Edited June 19, 2012 by Eupa (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts