Cribbe83 Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Vad betyder detta fält då kunden registrerar sig: "Assign an address title for future reference"Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Det är bara en beteckning på adressen, eftersom en kund kan registrera flera adresser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cribbe83 Posted April 20, 2009 Author Share Posted April 20, 2009 Vilken adress som en kund alltså vill bli nådd på? Verkar helt överflödig? Vilken fil kan man ta bort den? Tack för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global Attribute AB Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Undrar samma sak som Cribbe83, kan man ta bort det fältet?/Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Det är till för att ha flera adresser som sagt, kanske en adress till kontor, hem, andra hem, syskon eller vart man nu vill skicka. Man ger de olika titlar helt enkelt. Personligen gillar jag det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global Attribute AB Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Det är till för att ha flera adresser som sagt, kanske en adress till kontor, hem, andra hem, syskon eller vart man nu vill skicka. Man ger de olika titlar helt enkelt. Personligen gillar jag det. Jag vet, men personligen vill jag inte ha kvar fältet så vet någon hur man tar bort det?/Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Har inte gjort det själv, men min första tanke är .tpl filerna där du inte vill visa det, kolla efter adress_alias tror jag det är. Testa det lokalt först, tror du får experimentera lite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts