scumdk Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Nogen der kan fortælle mig hvorfor min HomeFeatured ser sådan her ud? Jeg har sat max produkter til 9 i modulet og det nytter ikke noget at rykke rundt på sorteringen :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Det er svært at vide, uden at undersøge det nærmere, men umiddelbart tænker jeg, at de enkelte bokse er lidt for brede og der er sat en "linieskift" ind med en tæller på 4 og så går det galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Bare lige et godt råd til scumdk. sæt din butik til offline når den ikke er færdig.. husk Google finder dig.. og så gør nogle mulige kunder også.. og en side hvor der feks i beskrivelsen af vare er sat feks. dette NyI2F Skull Metal Skull Bracelet Mauris sit amet purus pretium massa sagittis sollicitudin. Maecenas at eros diam. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. virker jo ikke helt seriøst.. andere vare står der i beskrivelsen bla bla bla... sæt den i offline og indsæt din egen ip adresse.. så kan du stadig arbejde på siden uden at google linker til ufærdige sider.. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 det tyder på at css'en angiver en for stor bredde (eller lille bredde), så bliver det smidt ned på næste linje af parent-elementet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts