[email protected] Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Hej, Någon som vet hur man sätter upp så att man får en E-post notifiering när någon skickar ett ärende via kontaktformuläret i Prestashop 1.4.8.2 ? Saknar denna funktionaliteten idag. //Fredric Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 När någon fyller i mitt epost-formulär, för jag hela meddelandet till den adress som jag har ställt in som Kundtjänst under Employees > Contacts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Epost kommer inte till denna personen om man har valt att det skall komma i kundtjänst. Däremot så fungerar övrig E-postfunktionalitet. idéer? FRedric Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 Det borde funka. Inne i Employees > Contacts har jag två kontakter Kundtjänst och Teknisksupport. Ute på kontakt formuläret finns det en drop down med dom två kontakterna i. Väljer jag någon av dom två i formuläret så sickas det ett mail till rätt person under Contacts. Om det inte funkar för dig så har jag nog tyvärr ingen bra idé på hur det kan lösas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Hej har gjort lite olika ämnen under kontakt MEN allt lade sig i bokstavsordning och övrigt mitt i bokstavsordning skulle vara ok men inte övrigt det vill jag att det ska ligga längst ner så min fråga är kan man välja hur det ska sorteras?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts