prissen Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 hej. Varför har jag inte möjligheten att skriva produkerna på olika språk? det ska väll komma en flagga bredvid produkten i admin så att man kan skriva på de aktuella språket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Som du ser på din vänstra bild, så finns det en flagga brevid t ex "Namn", klickar du på den så kan du välja att fylla i samma ruta på ett till språk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prissen Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Men där är ju bara en svensk flagga. Om jag vill skriva på danska. Hur gör jag då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Först måste du ju aktiverar att du även har danska språket, vilket du inte ha på bild till höger. sedan är det bara att klicka på den svenska flaggan i väster bild, och då kan du välja alla dina språk, tex. danska om du har det aktiverat, engelska osv. MVH// Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts