Studio1one Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Någon som har tips på bästa chatsupport? Vill kunna ha en liten snygg info bild helst på varje produkt sida som informerar om kund support och då självklart en chat funktion, som man klickar på och sen kommer chat fönstret upp. Någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pellets Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 (edited) Alltid svårt med snabba svar här:-).. Men kolla denna verkar helt ok..http://www.zopim.com/ körde den tidigare men fick inte fullt i ordning svenskan just då, och inte haft tid att fixa med den. men den var helt ok för mig. skall sätta in den snart igen.. Bästa vet jag ju inte men iaf. gratis :-) Hittar du nåt bättre så skriv gärna det här.. så jag kan kolla ...tackar på förhand..*bättre en fågel i handen än ....skogen*. Edited June 3, 2012 by Mr Pellets (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Någon som har fler förslag eller åsikter angående chat-moduler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Kan verkligen rekommendera en nystartad tjänst som heter HubTalk. Finns även en gratis modul Översättningar och annat smått och gott dyker upp inom snar framtid enligt utvecklaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Kan säga att jag hade zopim.com på min förra webbshop. Fungerade mycket bra!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Hej! Jag kan varmt rekommendera http://www.videodesk.com som är helt gratis och som finns översatt till Svenska. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts