Studio1one Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Anyone? Som har en komplett språkfil på Danska? Urgent! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Kan du ikke bare bruge de sprogfiler Prestashop.com stiller til rådighed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted June 3, 2012 Author Share Posted June 3, 2012 Kan du ikke bare bruge de sprogfiler Prestashop.com stiller til rådighed? Napz: Den är tyvärr icke komplett :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Jeg står for de danske oversættelser. Hvilken version af PrestaShop er det, du bruger? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTengs Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Hvor kan man downloade den danske sprogfil ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTengs Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 (edited) Nu fandt jeg så filen og nu står der " We're sorry, but the Web address you entered is no longer available " på alle mine sider ??? Edited July 2, 2012 by RTengs (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 (edited) Har du hentet sprogfilen her? http://www.prestasho...en/translations Edited July 2, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts