jombo66 Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Jeg har siddet og læst her i forumet og kan ikke rigtig blive klog på om man kan bruge de 2 funktioner man finder under: Bagkontor > Opsætning > Performance.... Smarty og CCC, når man ligger på en pro hotel ved Meebox.. Håber der er nogen af jer, som har jeres prestashop liggende ved dem.. som ved om jeg kan slå det til eller ej... Med de bedste ønsker om en forsat god dag.. Newbie Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 (edited) Hej Jeg bruger Meebox og også CCC og Smarty Compile og det virker fint. Jeg har dog på et tidspunkt oplevet lidt problemer med designet under produkt-visningen, men det fungerer fint nu. Se evt. på www.glasogkunst.dk Edited June 3, 2012 by pbo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jombo66 Posted June 3, 2012 Author Share Posted June 3, 2012 Når jeg slår mit til får jeg den advarsel: For at bruge Memcached, skal udvidelsen Memcache PECL installeres på din server. http://www.php.net/manual/en/memcache.installation.php og det er jeg ikke helt tryk ved... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Hej, Nej, du kan ikke bruge Memcached hos Meebox. Det er ikke installeret, og de siger selv, at de har et andet system, der virker bedre! Jeg har slået cache til under "Smarty", men slået fra under "Caching" nederst på siden, det fungerer udmærket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jombo66 Posted June 3, 2012 Author Share Posted June 3, 2012 Selv om jeg gør som du skriver får jeg advarselen.. :-( bruger PS 1.4.8.5.. hva version bruger du ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Jeg har også advarslen og bruger 1.4.6.2, men jeg tror den bliver stående, indtil memcached er installeret, for at gøre opmærksom på, at det skal installeres før memcached kan bruges Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersburn Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Jeg har PrestaShop 1.5.4.0 og CCC virker fint, den fucker ikke med mit design eller noget på Mackabler.dk. Jeg kunne tilgengæld tænke mig at finde ud af hvad de forskellige "Cache systemer" dækker over. Jeg har sat "file system" til nu, i mangel af bedre, men ved ikke hvad det betyder eller hvilken der er bedst. Jeg har også en pro server hos meebox Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Hvad med seo venlig URL, er der nogle af jer der har problemer med dem?? Når jeg slår det til, er det som om der huskes nogle bestemte varianter i url'en så det ser ud til at der kun findes dem. Altså der vælges automatisk nogle varianter i layered navigation også nogle gange selvom de varianter slet ikke findes i den kategori man har valgt. Derfor får man ikke alle produkter at se, eller nogle stede slet ingen produkter. Giver det mening og er der nogen der har oplevet det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts