Steffen Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Halløj Hvordan ændrer man størrelsen på logoet, som ender på fakturaen? Jeg har prøvet at gøre billedet mindre - helt ned til 25 x 15 pixel - men det holder samme størrelse uanset, og gør bare kvaliteten ringere i stedet (naturligvis). Skal jeg ind og ændre det i nogle filer? Please help Mvh Steffen PS: Det samme i øvrigt på butikken og mail - men butikken har jeg lavet en anden løsning og mail-logoet bruger jeg ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Hvis filen img/logo_invoice.jpg findes, er det den der bruges til fakturaen. Ellers er det img/logo.jpg. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 Ja de findes, men om jeg så laver billedet i 10x10 pixels, så opskaleres det på fakturaen og bliver naturligvis meget sløret.. Der må været et sted hvor størrelsen på billedet bestemmes, men dette har jeg endnu ikke kunnet finde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 Den nemme løsning må være at lave et billede, hvor størrelsen er lig den, som PrestaShop skalerer til f.eks. 400x100 px og så indsætte dit mindre logo i det. Så bliver billedet jo ikke skaleret. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Godt tænkt - dét kan man selvfølgelig gøre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts