Studio1one Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Är det någon som vet hur man kan ta bort moms texten på själva produkt sidan? Att den syns i kassan det är okey för så vill jag ha det, men inte på själva produkt sidan. Någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 kolla product.tpl eller vad den templaten heter å ta bort den koden bara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 kolla product.tpl eller vad den templaten heter å ta bort den koden bara? Men tar man bort den enbart på produkt sidan då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Men tar man bort den enbart på produkt sidan då? Och var? och vilken kod skall tas bort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Jag vet inte riktigt vad du menar med moms dock, menar du att den står utskriven, eller vill du skriva ut priset exkl moms istället för inkl moms? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Nu är jag nog med! du vill att det bara ska stå "100kr SEK" istället för "100 SEK inkl moms" ? om du kollar din product.tpl i din theme-mapp någonstans på rad 270 hittar du: {if $priceDisplay == 1}{l s='tax excl.'}{else}{l s='tax incl.'}{/if} ta bort den raden =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Det var ju tom en bra idé, ändrade det där på min sajt nu också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Det var ju tom en bra idé, ändrade det där på min sajt nu också ja det funkade, och det blir mycket snyggare samt om man har reducerat pris så kommer den texten utanför sajten om moms texten finns där. http://www.corecosmetic.com/se/makeup-borst-set/65-brush-set-27-w.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Det är väl iof en CSS-fråga hur man väljer att formatera det hela sen. jag har ju tex prissänkt-texten över priset. http://www.manjana.se/69-spring-stripe-orange.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Det är väl iof en CSS-fråga hur man väljer att formatera det hela sen. jag har ju tex prissänkt-texten över priset. http://www.manjana.s...ipe-orange.html Låter bättre, får nog ändra det ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Har tagit bort den raden i tpl men det blir inga ändringar. händer ingenting när jag lägger in eller tar bort i template vad är det för fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts