Alex_Hansen Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Hejsa ! Sidder og roder med et par nye shops vi skal have op at køre sideløbende med vores eksisterende, men jeg skal nok have installeret nogle andre themes/templates end standard. Jeg har surfet som en gal, og kan se at udvalg og priser er meget forskelligt. Derfor tænkte jeg at der nok var en enkelt eller to herinde, der havde et websted de ville anbefale at dowloade disse fra? Jeg har absolut intet imod at betale for nyt "design", men dog højest et par hundrede kroner pr. design. De gratis templates, som jeg har set indtil nu har ikke været interessante for mig. Vi skal bruge designs til følgende shops: Sportspower.dk - Sportsbutik (mest fodbold). Kører på en ældre 1.3 version af Prestashop, og bliver ikke opgraderet til nyere version før tidligst i sommerferien. DVDpower.dk - Ikke aktiv endnu. Salg af film og spil. SIGNpower.dk - Ikke aktiv endnu. Salg af folietekster, streamers, bildekorationer, wallstickers, klistremærker, symboler mv. Nogen gode forslag/anbefalinger? Med Venlig Hilsen: Alex Hansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Har du kigget på templatemonster.com ? Jeg ved de koster ca. 140 USD, hvis du selv installerer, men kvaliteten er god. Ellers skal du lægge opgaven i udbud og f.eks. få en fra østen til at lave dem. Jeg ved, at jeg timemæssigt aldrig kunne få noget som helst til at hænge sammen, hvis jeg skulle lave et theme til under 1000 kr. Det tager pænt langt tid at rette grafikker, stylesheet osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted May 25, 2012 Author Share Posted May 25, 2012 Hej Prestafan1234 Tak for dit svar. Templatemonster.com er et af de sites som jeg allerede har kig på. Jeg ved da godt at jeg ikke får specielt-fremstiilet et theme til et par hundrede kroner :-) Det er også derfor at jeg (i første omgang) er ude for at se om jeg kan finde et færdigt design som jeg kan leve med til en overkommelig pris. Sportspower.dk vil jeg nok ofre noget mere på over tid. De andre er fortsat på meget lavt blus, og skal ikke koste al verden :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 En del templates på templatemonster kan du finde på prestashops egen shop til lavere pris. Ja - $140 er ikke meget, hvis man skal hive alle omkostninger ind på ét salg. Men hvis man har lavet et godt template, bliver det jo nok solgt nogle gange, og så er $140 per gang måske i overkanten. Jeg har efterhånden købt en del derinde, og kvaliteten er IKKE altid at råbe hurra for. Ofte må jeg have en programmør i sving for at rette op på de værste sjuskefejl. En god idé kan være at skrive til udvikleren INDEN man køber vedkommendes produkt. Får man ikke svar, siger det muligvis noget om kvaliteten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Enig NicKK - det er gensalget, der kan holde omkostningerne nede. Jeg har også fundet fejl på nogle af de templates, jeg har købt, men som oftest har de skulle tilpasses alligevel, så jeg har selv rettet. Men når du har købt igennem dem, bør du da ikke selv skulle betale for at få rettet fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Nej, Prestafan1234, det burde jeg ikke, men meget ofte har jeg aldrig fået svar på mine henvendelser til den enkelte udvikler af en given template. Derfor mit råd om at stille et eller andet ligegyldigt spørgsmål, INDEN man køber templaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts