Studio1one Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Jag har letat å letat men kan inte komma fram till hur och var jag kan ställa in email funktioner. Exempel: När jag får in en order vill jag att den skall skickas till order@..... osv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Modulen mail alerts kommer nog lösa ditt problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 Modulen mail alerts kommer nog lösa ditt problem. Sökte genom moduler men finns ju en uppsjö av moduler inom den delen. Någon speciell och finns det någon gratis modul för detta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 Det följer med en sån modul, sök på mail under moduler inne i ditt backoffice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Studio1one Posted May 23, 2012 Author Share Posted May 23, 2012 Det följer med en sån modul, sök på mail under moduler inne i ditt backoffice. Ja den hittade jag men va inte riktigt det jag va ute efter. Men ja den får väl duga så länge ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzoom Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Ah, problemet för dig var inte att du inte fick dom mail du ville? Utan du ville att olika typer av mail skulle gå till olika adresser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik@e30 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Jag är oxå ute efter en mail modul som skickar ett mail till min adress när beställning har genomförts. Har ni hittat någon sådan, Jag testade mail alerts men den verkade mest vara för mail till kunderna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Mail alerts har funktionen du behöver, kolla igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts