6772 Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Någon som skulle kunna ge mig tips om en gratis blog till en höger kolumn prestashop temat??? Jag har installerat pl blog men hittar det inte efteråt så jag kan kroka det. Snälla jag tar emot alla tips och har lite ont om tid så gärna så snabbt som möjligt Tack snälla!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted May 22, 2012 Share Posted May 22, 2012 Jag har också gjort olika försök med bloggar, slutade med att jag la upp en Wordpressblogg på samma server och bara länkade den från min butik. för övrigt är wordpress riktigt bra och enkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 ok jo wordpress är bra tycker jag också. Skulle ju kunna vara en lösning har du något tips på modul som man kan ha text i och länka till bloggen? Tar gärna emot fler tips!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 använd dina RSS block, i din prestashop kan du tex ha ett RSS flöde från din blogg och tvärt om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts