6772 Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Hej Vet inte vad jag har gjort ev hände något när jag tömde cache via tools/smarty/compilier jag kopierade över filer till min dator innan jag raderade men verkar inte gå och få tillbaka har verkligen panik nu hur får jag tillbaka kolumnen. Sedan när jag lägger något i header så läggs det ytterligare en gång under pages. Jag har använt tema prestashop. Har verkligen panik nu snälla finns det någon som kan ge mig tips o hjälpa mig hur jag får tillbaka kolumnen och ordna så det inte lägger sig dubbelt. Snälla tar emot alla tips gärna snabbt Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Kolla om "right column blocks" är tom i backoffice -> modules -> positions Om så är fallet så kan du "transplantera" dit de moduler som fanns där tidigare utan problem. Gällande dubbelt material i headern/pages så har jag ingen idé om vad det kan vara :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted May 21, 2012 Author Share Posted May 21, 2012 (edited) Tack för svaret! Lyckades på något sätt när jag fortsatte att kopiera över från datorn gud så skönt!!! Edited May 21, 2012 by 6772 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts