pedes Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Hoi iedereen,Ik ben nieuw bij prestashop, ik heb een vraag die voor de aanmaak van mijn shop wel belangerijk is.Ik heb meedere winkels die dezelfde producten verkopen en dus wil ik voor de 14 winkels 1 online shop maken, maar bij de bestelling afhandeling wil ik dat de koper kan kiezen in welke winkel hij/zij komt af halen (online betalen is niet nodig) en bij die keuze wil ik ook dat de juiste winkel op de hoogte gebracht wordt en dat deze dus die bestelling kan afhandelen.is dit mogelijk met prestashop?Alvast bedankt voor jullie antwoord.MvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Ik ben bang van niet.Tenzij je een verzendmodule maakt waarbij de klant kan kiezen op het product op te halen én daarbij de keuze krijgt welke vestiging.Om hoeveel vestigingen gaat het? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 16, 2009 Author Share Posted April 16, 2009 het gaat om 14 vestigingenmvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 het gaat om 14 vestigingenmvgPeter OK, dat maakt de oplossing die ik in gedachten had lastiger.Je zult de Cash at Pickup (laten) ombouwen zodat hierin een keuze optie komt voor de 14 vestigingen.Op zich niet zo ingrijpend maar je hebt er wel php/MySQL skills voor.Om voor elke vestiging een verzendmethode aan te maken is overdone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itsmejohnny Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Hoi Pedes,ik zou niet keizen voor Ps, het is een mooie shop, maar het probleem zit hem in het volgende.Mijn ervaring is de volgende,Meerdere shops geheel gevuld, en werkend, sluit ik in het admin menu af, is het gehele admin wachtwoord weg en niet meer terug te krijgen.Het gehele forum staat er bol van. En verhande oplossingen heb ik nog niet gevonden, en ik heb ze allemaal uitgevoerd wat een oplossing zou kunnen zijn, maar nog geen resultaat dus.Kortom alle werk weg op dit moment, lekker als je een zaak rund en afhankelijk bent van een wachtwoord programmering.Ik kan het je niet anraden, deze shop te nemen.gr,john Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Vreemd, dat is bij mij absoluut niet zo.Diverse test-shops op diverse servers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itsmejohnny Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Hoi TropischBruin, het feit dat er zoveel vragen over gesteld worden , lijkt me bewijs voldoende.gr,John Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Hoi TropischBruin, het feit dat er zoveel vragen over gesteld worden , lijkt me bewijs voldoende.gr,John Ik lees ook over andere problemen die ik nooit aantref.Kijk maar eens naar alle installatie problemen, rechten tijdens het uploaden van foto's ect., ook daar heb ik geen last van.Veel van die problemen zijn naar mijn idee server gerelateerd en mijn hoster heeft zijn configuratie goed voor elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 17, 2009 Author Share Posted April 17, 2009 het gaat om 14 vestigingenmvgPeter OK, dat maakt de oplossing die ik in gedachten had lastiger.Je zult de Cash at Pickup (laten) ombouwen zodat hierin een keuze optie komt voor de 14 vestigingen.Op zich niet zo ingrijpend maar je hebt er wel php/MySQL skills voor.Om voor elke vestiging een verzendmethode aan te maken is overdone. heeft er iemand enige tips hoe ik hier aan begin?ik heb wel enige php en mysql skills, maar uiteraard is het niet simpel om te grasduinen in de bestaande code.of is er iemand die met kan helpen hiermee? zo ja, hoe zou de verandering er dan uitzien, welke functionaliteit en uiteraard wat zou mij dat kosten?alvast bedankt,Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Geen idee wat de kosten zullen zijn.MartijnN hier op het forum zal je wel kunnen helpen tegen een redelijke prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 tropischBruinik heb al even gezocht naar die MartijnN, maar kan hem blijkbaar niet vinden is dit wel de juiste naam?MvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedes Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 ok gevondensorryMvgPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts