Prestawise Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Ja det viste sig så at være kortvarig succes med at få QuickPay op at køre.. Nu ved jeg ikke om det er QuickPay modulet eller min shop der redirecter efter køb til en side der hedder: http://www.minshop.d...ack=history.php - burde den ikke redirecte til order-confirmation.php? Samtidig modtager jeg fint ordren i min shop, men køberen modtager ikke ordrebekræftelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 (edited) Skal måske lige siges at alt fungere optimalt hvis jeg benytter bankoverførelse istedet. Nu har jeg rodet lidt med det, og der sker nogen mærkelige ting iforbindelse med køb via QuickPay modulet.. Der mangler diverse informationer under ordre og det er f.eks. ikke muligt at sende T&T nr. da siden så melder fatal error. Edited May 14, 2012 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Handler denne tråd om det samme, som skrev om i den anden tråd (Quickpay vises ikke i OPC)? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 (edited) Nej denne tråd handler om at jeg nu har fået Quickpay til at vise sig som betalingsmulighed og fungere i og med fint nok, indtil at betaling bliver gennemført og kunden bliver redirectet til http://www.minshop.d...ack=history.php Jeg har vedhæftet et screendump så man kan se at ordrene betalt med quickpay mangler noget information. Edited May 15, 2012 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Virker det uden OPC? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 (edited) Ja det gjorde det fandt jeg ud af, så det var et spørgsmål om konfigurationen i OPC modulet. Kan fortælle at det er indstillingen "Update payments after account save" der skal stå til YES. Edited May 18, 2012 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts