oebiedoebie Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Ik heb een probleem en ik weet het niet meer. Wie weet raad. Ik ben een webshop aan het maken voor een bakker. Nu wil hij hebben dat ze halve vlaaien kunnen bestellen. Nu kan ik ze er apart in zetten maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil eigenlijk dat ik halve produkten kan bestellen. Wie iemand hoe ik dit voor elkaar krijgen? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Je kunt in Prestashop combinaties/attributen aanmaken voor producten. Dit houdt in jouw geval in dat je dan "heel" en "half" als attributen voor de taarten aanmaakt. Daaraan kan je dan verschillende prijzen (en voorraden) aan koppelen. De klanten kunnen dan op de productpagina's kiezen tussen hele en halve taarten. Zie de manual voor meer info, vooral deze hoofdstukken: http://doc.prestashop.com/display/PS14/Adding+Products+and+Product+Categories#AddingProductsandProductCategories-ConfiguringProductAttributes http://doc.prestashop.com/display/PS14/Adding+Products+and+Product+Categories#AddingProductsandProductCategories-AddingProductCombinations Link to comment Share on other sites More sharing options...
oebiedoebie Posted May 15, 2012 Author Share Posted May 15, 2012 Dat had ik al geprobeerd. Maar ik kreeg problemen als ik ook slagroom op de vlaai wilde hebben. Want dan zit ik met halve vlaai met slagroom is goed koper als een hele. En als ik een hele standaard instel kom ik niet uit met de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Als je dan gewoon een standaard prijs maakt voor slagroom. Of het nu een hele of een halve is. Als je dan er tussen in gaat zitten en gewoon een prijs maakt voor slagroom ja of nee dan is het toch ook opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts