silversand Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 (edited) Jeg har lige installeret prestashop på ny (da der gik lidt ged i min sidste installation) Jeg kunne godt tænke mig at få den kontaktform som jeg ser på mange andre prestashops, men kan ikke lige finde ud af hvor jeg får den sat ind, den er der godt nok hvis jeg skriver /contact-form.php i adresselinien, men hvordan får jeg den ind i den CMS boks der ligger på siden fra installationen af? Edited May 13, 2012 by silversand (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Den bliver du lige nødt til at formulere bedre.. Gerne med screendumps Link to comment Share on other sites More sharing options...
silversand Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Det er denne kontaktform, som ligger på /home/contact-form.php http://img96.imageshack.us/img96/2103/kontaktif.jpg som jeg gerne vil have et link til ovre i min Informations CMS boks til venstre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Du kan finde løsningen i denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/150564-add-contact-us-link-to-info-box/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
silversand Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Har nu lagt den linie ind i blockcms.tpl MEN jeg kan stadig ikke få kontaktformen ind i blokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Hvorfor læger du linket ind i .tpl filen? Ovenfor skriver du, at du gerne vil indsætte et link i CMS-blokken. Dette gøres ved at redigere blokken og indsætte et link i editoren (altså ikke noget med at pille i tpl-filer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
silversand Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 (edited) Har fået den på nu, guidesne glemte at skrive at man skulle aktivere "force compile" når man havde uploaded den ændrede fil. Edited May 13, 2012 by silversand (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts