Jimmy R J Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 En lille ting.Men har været ved at geninstallere shoppen. Og en lille ting som irreterre mig er at det som tidligere hed Home under produkter hedder nu Startseite. Kan man omdøbe dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob A Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Hej,Den drillede også mig...En måde at ændre det på er I databasen, finder du den tabel der hedder [prefix]_category_lang (skift [prefix] ud med dit eget).Herefter er det bare at redigere i feltet "name" i ca. 3. række. id_category id_lang name description link_rewrite meta_title meta_keywords meta_description 1 1 Home NULL NULL NULL 1 2 Accueil NULL NULL NULL 1 3 Startseite NULL NULL NULL Hvis du har flere sprog er det en god idé at du kigger i tabellen [prefix]_lang og ser hvilket id_lang Dansk har fået: id_lang name active iso_code 1 English (English) 1 en 2 Français (French) 0 fr 3 Dansk (Danish) 1 dk Her skal id_lang feltet selvfølgelig ha' samme nummer i begge tabeller (3 for dansk i ovenstående eksempel).MvhJacob(slow starter på shopwell.dk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 Tak for hjælpen. Havde lært at leve med det. Også fordi jeg er sprunget på et andet system Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts