sydboen Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 (edited) Er der nogen der lige har de vise sten for at få fjernet den video reklame i admin-delen – sådan en gang for alle Har version 1.4.0.17 Edited May 10, 2012 by sydboen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 Hold da op - er der ingen der ved det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Altså der er jo mulighed for at klikke i fluebenet lige under videoen om at den ikke skal vises igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 jo jo men den dukker jo atter op næste gang man indfinder sig i BO ikk? og derfor spørgsmålet ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Kun hvis du sletter din cache hver gang at du lukker ned for din browser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Men hvis du vil slette det helt finder du koden i admin/tabs/adminhome.php omkring linje 175.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 ah der må være et eller andet sted i en php-fil denne opsætning ligger og det er den jeg søger. I nyere versioner PS kan man under Indstillinger klikke den fra så den aldrig ses mere - men desværre ikke i min version - derfor går min søgen efter den linie der skal slettes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 Herligt - tak for hjælpen Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts