amtange Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Hejsa Jeg har problemer med min indkøbskurv. Jeg kan godt komme ting i den, men når jeg klikker på den, er indkøbskurven tom. Min webshop ligger her: http://www.webshop.kostumegalleriet.dk/ Problemet opstår i både chrome og explorer. Min hjemmeside er hostet hos one.com Jeg har installeret den nyeste version af Prestashop (v 1.4.7) i lightudgaven. Jeg har overvejet, om problemet måske kan skyldes, at jeg ikke har installeret de rigtige moduler. Jeg har installeret denne: Kurv blok v1.2 af PrestaShop Tilføjer en blok, der indeholder kundens indkøbskurv. Jeg håber, nogen kan hjælpe mig. Med venlig hilsen Anne-Marie Tange Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Det virker hos mig i Firefox 12 og IE 9. Prøv at slette din cache på computeren. Jeg kender ikke lige til light-udgaven af PrestaShop, men tænker, at det er installation uden nogen moduler aktiveret? Det er nok ikke en god ide, hvis du ikke er rutineret i PrestaShop - for du ved jo ikke rigtig, hvad du bør aktivere. En anden ting er, at du bør finde et andet webhotel end one.com - de er notorisk berygtede for dårlig performance med PrestaShop. Jeg kan varmt anbefale Meebox i stedet - se evt. min signatur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amtange Posted May 9, 2012 Author Share Posted May 9, 2012 Hej igen Jeg kan desværre ikke få det til at virke i min browser, selvom jeg har slettet cachen. Jeg har forsøgt at afinstallere light-versionen og lægge den fulde version ind i stedet, men problemet er der stadig. Så der er nok ikke så meget at gøre, da jeg nødig vil skifte web-hotel, desværre. Men tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts